Kaip pasirinkti, kokius raktažodžius optimizuoti Google paieškoje?

Pastaruoju metu daug žmonių šneka, jog SEO (search engine optimization – paieškos sistemų optimizavimas) nebeveikia, ar nebeneša norimų rezultatų. Galiu patikinti, kad tai toli gražu ne tiesa. Daugelis tinklalapių gauna milijonus apsilankymų kiekvieną mėnesį vien iš Google paieškos. Ir tikrai įmanoma aplenkti senesnius/didesnius žaidėjus su teisingu planavimu ir darbu. 2-1-google-76522_1280

Pasidalinsiu keliomis strategijomis, kurias naudojame savo internetinių kuponų tinklalapyje ChameleonJohn.com, skirtu Amerikos rinkai. Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti kuriant savo SEO strategiją – išanalizuoti skirtingus raktažodžius.

Eikite į Google Keyword Planner įrankį ir pasirinkite “Search for new keyword and ad group ideas” (mano aplinka anglų kalba, tačiau vertimai visur labai paprasti, nebus sudėtinga susigaudyti). Pasirinkite kokį abstraktų raktažodį, susijusį su Jūsų industrija. Tarkime jeigu pardavinėjate skrydžius internetu, galite suvesti “lektuvu bilietai” ir pasirinkti šalį Lietuva. 1-LT1

Dabar pasirinkite “Keyword Ideas” ir matysite, kiek kokie konkretūs susiję raktažodžiai sulaukia paieškų per mėnesį Lietuvoje.

1-LT2

Šiam pavyzdžiui analizuosime pastarąjį raktažodį, tačiau kai rinksitės kokius raktažodžius optimizuoti, turite suprasti, kad dažnai neapsimoka stengtis turėti geras pozicijas pačiuose didžiausiuose raktažodžiuose, kadangi jų konkurencija stipresnė. Tad geriau rinkitės kiek konkretesnius, mažesnius raktažodžius (pvz: lėktuvų bilietai internetu; skrydžiai į romą internetu ir t.t.).

Norint paanalizuoti, suveskite mūsų pasirinktą raktažodį į Google paiešką (turėkite omeny, kad Google rezultatai yra šiek tiek personalizuoti priklausomai nuo Jūsų lokacijos bei buvusių paieškų, tad jie gali šiek tiek skirtis).

1-LT3

Paspauskime ant pačio pirmo rezultato ir patikrinkime jo domeno stiprumą per ahrefs.

1-LT4

Pagrindinis bet kokio tinklalapio stiprumo Google akimis kriterijus yra tai, kiek tinklalapis

turi “Referring Domains” – į jį kreipiančių domainų. Paprastas to įrodymas toks, kad stipriausia Lietuvos skrydžių bendrovė yra Greitai.lt ir jų pozicija šiam raktažodžiui tik 5-a. Jie yra ir 2 metais senesni, turi (matyt) didesnį lankomumą, yra išsiplėtę į daugiau užsienio šalių. Tačiau Google negali vertinti tinklapio pozicijų pagal tai, kiek kompanija uždirba pinigų ar pagal tai, kiek žmonių tam tikroje šalyje ją žino.

Grįžtant prie pavyzdžio matome, kad skrendu.lt turi beveik 500 į jį kreipiančių tinklalapių, kas yra labai didelis skaičius, ypač Lietuvos rinkoje. Tad galima daryti išvadą, jog aplenkti juos Google paieškoje bus labai sudėtinga. Todėl reikėtų analizuoti silpnesnius konkurentus, arba optimizuoti kitus raktažodžius, kur, vėlgi, ne tokia didelė konkurencija.

Pabandykite išanalizuoti skirtingus su Jūsų parduodamu produktu/paslauga susijusius raktažodžius, išsirinkite tuos, kuriuose konkurencija mažiausia ir optimizuokite tiek pačius puslapius, tiek stenkitės gauti kokybiškų į Jus kreipiančių nuorodų ir anksčiau ar vėliau pasieksite užsibrėžtą rezultatą.

 

 

 

 

 

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s